Hemma igen

Hemma igen efter en trevlig helg. Det har varit jättemysigt och mitt humör har nästan hållt i sig. Det är sällan någon annans fel när mitt humör dalar, det är allra oftast mitt eget problem... jag behöver min personliga sfär och när vi umgås så tight så ballar jag lätt ut... oftast blir jag mest sur på mig själv för att jag är som jag är. Men min kära familj hanterar mig rätt bra nuförtiden.

Vi har haft trevligt, ätit gott, Tack C &A för mycket smarrig kvällsmat i går!! Vi var och spelade bowling i går , himla kuligt det med! Ungarna, mamma och jag delade på en bana med skydd för att man ej skulle köra ner i rännan, ändå  så slog nästan E mig ... då kan ni föreställa er hur dålig jag är *fniss*

På kvällen så bastade J med barnen. M rullade sig i snön, (jag hoppas att jag får ett kort från mors kamera då dumma jag glömt vår) Fy bubblan vad kallt. Jag får hoppas att hon inte blir sjuk nu.

Sen har vi provat isfiske, Barn-Uno och Riskspelande :-) TRevligt trevligt.

Tack Mor, far, C & A för att ni gjort helgen trevlig!

Kommentarer
Postat av: svägerska

jag tycker att du ska ge dig en stjärna.... ditt humör var så bra som man kan vara när tre olika familjer ska trycka in sig i en liten kall stuga med två ur guliga men väldigt aktiva barn. Jag tycker du höll humöet uppe även när du var helt slut på kvälls kvisten. tack för en mysig helg.

2006-02-09 @ 09:39:37
Postat av: Anonym

glömde skriva vem det var i från... så klart din klantiga svägerska

2006-02-09 @ 09:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!