Kallt

Nu är det kallt igen...nu är det minus 9 grader och visst ... det är ju så att hade jag bott i norrland så hade jag kanske inte tyckt att det var så himla kallt, men nu gör jag inte det... Bor i Norrland alltså.

Idag så åker vi iväg med min mamma, pappa, bror och svägerska till en liten stuga i småland. Där ska det slappas, umgås, spelas spel, mysas, åkas pulka, äta och bara ha det trevligt.  Tycker så mycket om hela min familj... men ändå brukar jag ha en tendens att bli irriterad när vi åker i väg.Ska försöka kontrollera mitt "dåliga" humör hela helgen. Jag ska ge mig själv en stjärna om jag lyckas *ler skevt*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!