Lindadag - fortsättning

Ahhh vad skön dag det har varit.
Kompledig.
Lämnade ändå barnen på dagis *fniss* Man får inte jag vet.... men jag behövde den här dagen för mig själv.
Började med att köra och tvätta bilen, är det en Lindadag så ska man knappast behöva åka omkring i en skitig bil eller hur?
Körde därefter till hudterapeuten L och kröp upp i lilla stolen, först för en härlig fotbehandling... (är bara lite kittlig) Fila bort lite av varje, som jag inte ska gå in på här.
Därefter vaxa benen och bikinilinjen ~ Aj som satan skulle man kunna säga~
 Sen kommer stora njutningen upp i vilostolen och tjocka duntäcket på. Sen börjar en två timmar gudomlig behandling av ansiktet, det går inte att beskriva.  Allt är gudomligt men allra bäst är ändå massagen av anisktet ca 30 min, idag somna jag som en gris. Underbart.
Därefter åkte jag till Väla, åt lunch i lugn och ro läste en tidning under tiden. Njutning det med. Handlade inte något speciellt , strosade mest. Körde till CityGross och storhandlade i lugn och ro (utan barn)
Väl hemma färgade jag håret och tog en lång skön dusch.
Vips så var klockan 15:30 och Lindadagen var slut. Mannen och barnen kom hem och jag åter tog rollen som Mamma L. Det är skönt att ibland bara få lov att vara Linda och inte allt annat. Jag har njutit idag!
Tjipp och hej!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Åhhh, jag säger bara ÅHHHHH! Vilken härlig dag du måtte ha haft! Bara att äta och läsa i lugn och ro för sig själv är ju en sak som finns HÖGT på min önskelista! Förstår din njutning!

2006-02-01 @ 20:40:35
URL: http://lillymarlen.blogg.se
Postat av: Mika

Det är så skönt med ansiktsbehandling *mumma*
Låter härligt med en "Lindadag"
Njut, njut!!!

Kram
Mika

2006-02-02 @ 02:45:49
URL: http://famthonell.webblogg.se/
Postat av: Annika@work

Läcker design på din sida Linda!! ;-)

Jag tänker inte ens kommentera din underbart, fantastiska alldeles härliga dag för jag är jätteavis!!!

Kram en som vet hur hon ska njuta!!!

2006-02-02 @ 09:18:43
URL: http://nihaoma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!