Mera om brodern

Brodern och fru har renoverat sitt badrum. Jag är inte alls avis tror inte det o nej. Det är säkert hur fint som helst, hoppas att han snart kan skicka kort på det, för tyvärr dröjer det nog innan vi kommer dit och tittar. Nå väl det var inte det jag skulle komma till. Utan hur söta detta par är.
För ett par veckor sen så skulle de tapetsera en fondvägg i kommande bebisens rum. Enligt brodern höll det på att sluta i skilsmässa. Efter fyra våder. Jag tror jag börjar förstå varför de antlitade firma till att göra badrummet :-)

Min svägerska förklarade att allt berodde på att de hade olika syn på hur noga det var med mönsterpassningen.

Jag skrattade rakt ut. Och kände så väl igen mig  *ler*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!