När allt vänder

Det har länge varit tungt på jobb, för både mig och min personal, det känns som om det är på väg att vända. Skönt. . Vissa av dem är så bittra, önskar jag kunde göra något för de som tycker livet är så tråkigt att man måste gnälla på allt och alla. Men det är inte alla som gnäller abslout inte. Det finns många pärlor oxå. För att ingen ska känna sig utpekad så kommer jag inte nämna några namn varken på de som gnäller eller på pärlorna. De som läser det här känner säkert igen sig i vilken kategori de än  här hemma i.
Men i alla fall så tror jag att det värsta gnället nu har vänt. De verkar må bättre rätt generellt. Även jag.
Härligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!