Synd om mig

Idag är det så gräsligt synd om mig så det finns knappt. Jag är sjuk. Jag har maginfluensa och jag hatar det verkligen. Har bott på dass sen kl17 i går och får inte behålla något alls som jag försöker stoppa i mig. Så nu har jag slutat att stoppa i mig något.  Lite vatten och ett och annat kex är vad jag fått behålla sen i går. Dessutomså blir jag så matt att jag inte ens orkar sitta uppe.

J mår oxå dåligt och är hemma, med följd att M & E oxå är hemma för vilken mamma kan skicka två förmodade smittbärare av maginfluensa till dagis? inte jag i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!