Uppfyllnad

Personfakta
Namn: Linda
Kön: Kvinna
Ålder: 33 om 4 dagar
Längd: 1,67
Smeknamn: En del
Hårfärg: Brunt, rött, svart
Ögonfärg: Blåa

Har du någonsin?
Ätit sushi: Ja, och det gör jag nog inte om
Stått på scen: Japp
Blivit dumpad: Ja
Varit ihop med någon som varit otrogen: Hmmm jo det har jag...
Klättrat på berg: Nästan varje dag
Sett vita huset: Nej, men det ska jag tusan göra !

Antingen eller
Kallt eller varmt: Varmt
Spets eller satin: Satin
Svart eller rött: Svart
Regn eller snö: Snö
Rosor eller tusensköna: Tusensköna
Vår eller höst: Höst normalt sett men jag längtar just nu efter våren
Historia eller vetenskap: Historia
Matte eller engelska: MATTE
Motsatta könet
Gillar du någon just nu från det motsatta könet: Min goa make
Vet den om det: Japp, det hoppas jag
Gillar någon annan dig just nu: Mina sessor hoppas jag, och mamma och pappa kanske
Vad tittar du på hos en man; Ögonen

Inom de 48 timmarna
Har du haft ett seriöst samtal: Jepp
Kramat någon: Ja.
Kommit sams med dina föräldrar: Kommit sams ? Ja vi var ju sams sen innan.
Bråkat med en kompis: Nej

Gillar du att
Ge kramar: Ja, de är mysigt !
Ge massage: Nja.. ja lite på barnen kanske
Gå promenader i regnet: Nej, då blir man ju blöt och kall !
Övrigt
Vad gjorde du förra sommaren: Jobbade och var i Kroatien
Svär du för mycket: Jo.. det gör jag nog
När duschade du senast: Igår
Vilken färg är det på dina byxor just nu: Röda jogging byxor
Vilken färg är dina underkläder: Vita
Vilken låt lyssnar du på just nu: Ingen lyssnar på p1
Vad var det sista du sa:Kommer strax
Vad är bredvid dig just nu: RAdion
Hur ser ditt skrivbord ut (till datorn): Massa sladdar och damm
Vad var det sista du åt: Hmm ett äpple i går kväll
Vem vill du spendera resten av ditt liv med: Med minälskade J
Har du en lavalampa: Nope
Hur är vädret just nu: Blåsig.
Vad gjorde du igår natt: Tog hand om M som har kräksjukan.
Vem pratade du sist med på telefon: Mamma
Vad gör dig glad: När barnen är glada.
Vart skulle du vilja du åka: Sydamerika
För att shoppa: London
För att festa: Jag stannar nog hemma
För att ha sommar: Thailand
Vill du ha barn: Ja gärna ett till
Vad ska dom heta: Saga om det blir en flicka tror jag... pojke... Joel kanske

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!