Allt detta vatten ...

Vi har nu åter vatten i huset, vi kan dricka, laga mat, borsta tänderna.... men tror ni vi kan duscha nääää för J hade glömt bort att sätta på varmvattenberedaren efter måndagens lilla översvämning så idag var vattnet kallt. igår kunde jag duscha som väl var.
Jag hatar ,verkligen hatar, att inte kunna duscha...... jag vill kunna duscha minst en gång om dagen. SUCK... visst det går att duscha men det är ju fesljunket.....
Nä isch och pi.... kanske ska jag ta mig till badhuset i kväll när E har somnat! M stannde visst en dag till hos mormorn och morfadern.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Huuu! Vilken osis med vattnet! Kalla/fesjånkna duschar är sannerligen ingen hit! Men du, det löser sig som Timbu sjunger! ;o)

2006-01-25 @ 19:48:28
URL: http://lillymarlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!