Drömmar

I natt har jag drömt en salig blandning, när jag funderar över vad jag drömt så undrar ju jag var man får allt ifrån. Någon sa att man bearbetar det som hänt tidigare. Men då förstår jag då verkligen inte varför jag drömmer om Claes Elfsberg som tidigare jobbade på rapport. hmm får nog allt fundera vidare på detta.
Idag ska denna här gå på den trevliga upplevelsen FÖRELÄSNING om LÖNESAMTAL Visst låter det spännande... NOT. Men det kan i och för sig vara oerhört nyttigt, helst om man som jag ska hålla lönesamtal med minst 45 anställda.... då är det ju bra att man vet hur man ska göra och vad man ska säga...

Kommentarer
Postat av: Reisan@work

Vad bra. Då kanske du kan komma med lite tips till oss som sitter på andra sidan bordet och ska löneförhandla med chefen?

PS! Fredag, fredag, fredag - weeeeeeee!

2006-01-27 @ 10:13:00
URL: http://nihaoma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!