Vet inte hur jag ska tackla det...

Råkade idag ut för något märkligt. Jag tror en man i min sfär stötte på mig idag... på ett icke önskvärt sätt. Han fällde en kommentar som jag inte riktigt vet hur jag ska tolka... J tycker jag ska sätta åt honom. Vill inte skriva för mkt här då mannen i fråga kanske läser här, vad vet jag.....Måste fundera lite till hur jag ska gå tillväga.... man får itne säga vad som helst till mig.... och inte i vilka sammanhang som helst heller.... Kanske jag hade sett på det på ett annat vis om jag varit berusad...
Samtidigt så kan jag föreställa mig , kanske ana vad en tjej som blivit våldtagen går igenom, jag har sedan jag kom hem funderat över om jag har sagt gjort något som kan ha fått honom att tro att jag vill att han ska säga sådana saker till mig...skuldbelägga sig själv???
Näää knäppt.....

Kommentarer
Postat av: Reisan@work

Fy, vad obehagligt! Jag håller nog med J att makera ordentligt att det var ett icke önskvärt beteende och att du inte accepterar något som ens är i närheten.

Kram!

2006-01-31 @ 10:28:07
URL: http://nihaoma.blogg.se
Postat av: Lind@n

Jag valde att ignorerar honom sist jag var tvungen att vistas i samma rum som honom. Men ska vid ett bra tillfälle ta upp det med honom

2006-02-01 @ 17:27:27
URL: http://asplund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!