Bra självförtroende

Rysligt, oerhört, Löjligt, fantastiskt, storslaget, spännande är vår lilla prinsessa E:s nya favorit ord. Hon har ett välutvecklat språk och lik sin mor så är hon sällan tyst. Munnen går i ett. Inte utan att man blir  trött i öronen i bland. Jag börjar förstå hur mina föräldrar hade det när jag  var liten.

För en stund sen utspelade sig denna konversation när jag satte upp hennes hår:

E: Åhh jag kommer bli oerhört vacker nu.
Jag: Mmmmm
E: Det är fantastiskt att man kan vara så fin som jag.
Jag: Mmmm
E: Tänk så löjlig jag såg ut innan
Jag: *fniss*
E: Jag är ganska storslagen. Rysligt Storslagen.
Jag: *Asgarv*

Kommentarer
Postat av: Caroline

*S* Hon är ju så rysligt go den damen!

2006-07-28 @ 13:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!