Utflykt

Har varit på utflykt med familjen idag. Bilen packades med fika och strandväska och sen styrdes bilen mot östra kusten i Skåne. Vi kikade på ett hus som sävrmor ska lägga bud på i Olseröd och därefter så körde vi ner till havet ett par timmar. På vägen hem så åkte vi om min svåger Måns med flickvän Ilona. Två urmysiga människor. *gillar*
Där var hela huset fullt av folk... och jag fick min kändiskåthet lugnad av att få hälsa på Jason = Timbuktu.
Fast de drog till stranden när vi kom och lika bra är väl det för annars hade jag väl suttit och fånlett hela eftermiddagen.... Elin och Moa "jammade" med Måns ett tag och Moa sjäng egen komponerade sånger medans Jens och Måns spelade trummor och gitarr som komp. Jag höll i kameran*s* Denna gör sig bäst där .

Kommentarer
Postat av: Caroline

Ah, lite lätt avundsjuk...Timbuktu - bästa skånska musikern! :o) Du hälsade väl från mej?????

2006-06-26 @ 07:55:34
URL: http://lillymarlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!