Det som krogit skall bli måste böjas i tid

Det som krogit skall bli måste böjas i tid
Idag har det inhandlats en ny manick till hemmet! En såndäringa pryl som kan nästan allt. Nästan själv dessutom. Bland annat så kan man scanna in bilder. Trevligt. Detta underbara kort måste ju delas med någon :-)
Maskinen har gått varm här, det är till och med så korkat att jag har scannat in kort som jag sen skrivit ut. Wow är jag impad eller.*fniss*

Kortet ovan är från sommaren 01. M var med andra ord ca 10 månader skulle jag tro. Ett utmärkt
"jag-har-tagit-stundeten-kort" om sisådär 13-14 år...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!