För snart 5 år sen

För snart 5 år sen

så tog Lilla A (den äldre av ovanstående damer) studenten. Här är hon med M som då var knappt 1 år. Om ett par dagar, eller kanske någon vecka så är Lilla rara A själv mamma. Det har hänt så mycket på fem år och ändå så kommer de fem åren snart kännas som en evighet. För lilla A:s värld kommer att ändras så totalt att fem år känns ungefär som en fjärt i rymden.
För världen suddas ut och blir luddig när de små charmtrollen kommer ut. Sen M kom så har tiden bara sagt poooofffff och så hade det gått 5½ år drygt....Var tar tiden vägen? Jag är ju fortfarande 27 eller hur? Dessutom så förstår jag inte hur barnen hunnit bli så stora för hur längesen kan det vara sen de ploppade ut (ploppa och ploppa förresten.. med M tog det 36 timmar och med E 1½ timme, med andra ord E ploppade  M var mer en seg kola....)
Nåväl nu börjar jag bli nostalgisk och då är det dags att sluta. Min tanke när jag påbörjade detta inlägg var nog mest tanken att jag ville tala om vilka söta töser jag har i min omgivning.
Lilla söta rara A och min goa prinsessa M, jag tycker om er båda !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!