Så fruktansvärt pinsamt

Jag skäms så jag håller på att dö....
För att göra en kort historia lång (Det är jag bra på ) så skulle farfar hämta båda barnen i går för att åka pulka... Så lång allt väl. Farfar infann sig på dagis en stund efter middag och eftersom de andra barnen precis gett sig iväg för att åka pulka med fröknarna så var Moa och Elin kvar själva med en fröken. Av någon anledning så lämnas barnen och farfar ensamma kvar inne på avdelningen och det är då det händer. Farfar fråga barnen om de ska göra lite varm choklad när de kommer hem. Båda barnen svarar unisont att vi har inge oboy eller kakao hemma. Farfar tar givetvis barnen på orden (de ljuger bra när de vill det). Nå vad gör farfar då? Jo man rotar lite i dagis skåp och förser sig med ett paket kakao. Jag tror jag dör..... På vägen ut möter de underbara fröken P och då passar farfar på att tala om att vi Lånar lite kakao av er... Öhh säger fröken P var hittade du det? I skåpet svarar farfar....Fröken P visste inte vad hon skulle säga.
Nu i morse när jag skulle ringa för att säga att prinsessorna tar lite sovmorgon så svarade förken P. Jag började stammande be om ursäkt, och fröken P skrattade och skrattade, hon talade om att hon kom helt av sig och visste inte vad hon skulle säga. Jag kommer att ha med ett paket kakao när jag kor till dagis idag kan jag tala om....
Jag tror jag dör.... det är så pinsammt ....

Kommentarer
Postat av: Marika

*GAPSKRATTAR* herreguud vilken underbar farfar!!
Ha ha ha ha ha.......
Så himla häftigt!!
Men jag förstår vad du menar med att man skäms, jag hade oxså gjort det..
MEN det e en ganska lustig historia!! *S*

2006-03-09 @ 09:12:56
URL: http://famthonell.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!