Solen skiner

Det är så skönt att det knappt finnes. Jag älskar när solen skiner. Varmt och gött! På onsdag åker jag och sessorna till ännu mer värme. Då bär det änteligen av till Gran Canaria. Idag blir det till att packa och stryka det viska ha med oss. Känns så bra så!

Annars är det rätt lungt på alla fronter. Mina sessor är för tillfället hur goa som helst. Mannen ligger där upp och snarkar.

Är ltie trött på min farmor, ska gå in på det lite senare, men jag är trött på folk som är fördömmande och egotrippade så kan ni kanske ana var vi rör oss.....

Jobbet händer det förresten en del på oxå, men det får jag vänta och rapportera till tisdag kväll innan jag berättar mera...det hänger liksom inte på mig...

Kommentarer
Postat av: Marika

DU! ha en riktigt trevlig resa till GC!
Aldrig fel att sticka dit!! mmmmmm mysigt!!!

Kram
Mika

2006-05-09 @ 17:13:19
URL: http://famthonell.webblogg.se/
Postat av: Ida E

Hej du. Vet inte om du går in och läser när du är iväg, men jag hoppas iallafall att du har det riktigt bra, god mat, härliga drinkar (alkoholfria) och mkt sol och värme. På söndag åker jag till norge igen, längtar... Synd att du inte far på jobbet när jga kom dit, hade så gärna velt träffa dig, nåja de får komma flera gånger. Tillbaka i Sverige 29/5, då ska jag hämta nycklarna till min nya lya... Puss och kram

2006-05-11 @ 14:52:41
URL: http://blogg.passagen.se/idaeklundh
Postat av: Millan

så mysigt..avundas dig verkligen.ha en härlig tripp

2006-05-14 @ 21:31:04
URL: http://quarter65.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!