Alla barnen

kommer ni håg de där historierna som började med Alla barnen... Jag kommer inte på en endaste.. hjälp mig....Nåja i alla fall... I natt har alla barnen sovit i sina egna sängar!!!!! Detta innebar att jag och maken fick lov att somna brevid varandra och vakna brevid varandra... Vet inte när det har hänt sist... eller egentligen hände det ju aldrig för han låg och läste i går när jag somnade och i morse gick jag upp tidigare än honom... men rent hypotetiskt.
Idag ska jag vara med Malla i skolan, spännande!
Tjipp


Kommentarer
Postat av: conny

Alla barnen var rädda för styckaren utom Assar han låg i flera kassar

2007-04-19 @ 17:05:33
Postat av: Mia Jämtland

Hej!
Kul att du skriver igen-är så nyfiken på hur det gått för er som 3-barnsfamilj och "nybygget".
Känner igen så mycket av det du skriver, chef på 50-75% vore något..Jag kommer inte gå tillbaka på heltid till mitt chefsjobb iallfall..för, det är så att Gustaf har anlänt:-)
Han kom 4 dagar över tiden, den 16 april,, 2h tog han på sig från första värk tills dess att han skrek ut att han är här..3410g och 52 cm och givetvis så söt (som inte att alla föräldrar tycker det).
Jag kommer att befinna mig i söder mellan 18/6-4/7 så det vore väl sjutton om vi inte skulle kunna ses..
Kram Mia

2007-04-20 @ 17:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!