Media upprör mig

Måste erkänna att jag börjar bli trött. Trött på media, de vinklar allt som fan läser biblen.Ta www.svt.se reportag om Baggershus. Svt påstår att nyanlända invandrar barn blandas med kriminella barn som är på behandling. Reportrarna låter inte Vd::n svara på i mina ögon sett på ett vettigt vis, hans svar förvanskas och oavsett om han säger a så säger reportern att det är b.Och det här är inte ett unikt exempel på hur media granskar.... jag blir trött och väljer att tro på hälften istället så blir det nog bra....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!