Muskler som vaknat upp ur koma eller sagan om 16 ton mackadam

Så har helegen förflutit och med den har det förflyttats 16 ton mackadam och byggts en sandlåda. Gissa hur musklerna som legat i koma i typ 25 år eller nått  mår när de vaknat till liv. Ja ja det är bara att bita i hopa. Vi hade dessutom sådan tur att vi har goda vänenr som dök upp och skulle hjälpa oss att pausa men som tillslut hjälpte till att skoffa grus
, sånt tycker jag. Helgen har i övrigt handlat om tvätt och så hade vi ovan nämnda vänner här på tacos på kvällen i lördagas, en urmysig kväll med mycket flams och trams.


Idag är Malla hemma med sina vattenkoppor, får väl vara hemma ett tag till. Snöflingan är alltid ledig om måndagar så vi fullt hus jag och herr snusmus. Vi ska skoffa mer sand i sandlådan och sen ska vi försöka dammsuga och tvätta lite golv, tänkte dessutom att prinsessorna skulle få måla med fingerfärg om det nu fortsätter vara gråmulet och småregnígt.

Ja det var lilla helg rapporten...

idag fundera jag över huruvida varför sånt här itne händer mig eller någon jag känner: http://aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,1052031,00.html

Tjipp

Kommentarer
Postat av: Caroline

Huga...16 TON! Det är inte illa!!
Väntar fortfarande med spänning på våra vattenkoppor, men inte en endaste en liten prick har behagat att visa sig! :o(

Kram C

2007-04-23 @ 17:27:08
URL: http://lillymarlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!