Tidig morgon och ändå sovmorgon

Tänk vad ens perspektiv ändras. Förr var sovmorgon när man låg till minst 10-11 nu mera är det sovmorgon när man får ligga ända till 0645. :-)
Jag och Herr Snusmus gick upp då. Det är 45 min senare än vanligt. Resten av familjen sover fortffarande. Menjag njuter ändå, dels av att få en stund själv med Snusmusen och dels av en kopp kaffe i lugn och ro, Man hinner så mycket på morgonen, det gillar jag.

Idag står det trädgård och bikini på programmet :-) Dessutom ska det nog staplas ved. vi har köpt ved av de som tidigare ägde huset, och idag kommer de och lämnar det, ska bli spännande och höra vad de tycker om huset nu sen vi byggde till det.

Annars då? Tja nte mkt grill blir det nog ikväll.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ja du sovmorgon här är 6 oxå...
Jag är nästan nöjd när jag får jobba för då kan jag sova till 7
Tänk vad man ändrar sina preferenser *ler*

2007-04-16 @ 09:15:29
URL: http://www.minimi05.blogger.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!