Det här är livskvalité. Att krypa ner nyduschad i en renbäddad säng

Puh jul.gif
Det här är livskvalité. Att krypa ner nyduschad i en renbäddad säng tillsammans med en god bok.
I övrigt är huset mer eller mindre upp och nervänt. Men det artar sig sakta men säkert. Inget stampat jordgolv längre utan frigolitgolv med värmeslingor, i morgonkväll har vi betonggolv. Trevligt:-)
Jag och flickorna har dessutom tagit ett rejält ryck här uppe och röjt upp på deras rum och gjort det lite mysigt hos dem med. I förmiddags hade jag dessutom barnvakt till Snusmusen och passade på att vara med flickorna i skolan ett par timmar. Trevligt. Nu verkar där lugnt och behagligt i klassrummet trots att alla är trötta så här på sluttampen av terminen. Båda flickorna verkar trivas i skolan och det är skönt. Nu väntar två kvällar med luciafirande. Mysigt. Därpå följer jobb och julmat med kollegorna på fredag. Ska bli kul. Men mest längtar jag efter att få träffa min Plinga. Det är ju ett väg sen vi träffades. Hm något mer som borde avrapporteras innan jag avslutar för idag?
Jo, vi ska åka och kolla på Bruce Springsteen på vår 5åriga bröllopsdag den 5juli nästa år. Längtar. Nä nu väntar min bok. Tjipp tills nästa gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!