Nästan en Lindadag

För er som då inte vet vad en Lindadag är så kan jag tala om att det är när jag brukar rå om mig själv. När jag går till Frissan, får ansíktsbehandling, fotvård eller något liknande, eller som idag en dag då jag bara ska få vara hemma i mitt underbara hus och pyssla, gillar till och med att städa i den nya delen av huset ;-) Snöflingan och Snusmusen är ju så klart hemma och Malla kommer väl fram emot middags tid , inte behöva klä på de små en massa kläder och iväg på en massa utan att bara vara hemma är gott. Malla ska på kör men jag ska itne köra (skönt)  och Snöflingas vän A kommer hit under tiden.
Sen när älskade J kommer hem så ska jag då ge mig iväg till ett bokat tretimmars besök hos frissan! Ska färga om håret inför J & Ms bröllop på lördag! Färga bryn och fransar blir det oxå. Har jag tur så hinner jag dra en liten runda på Familia köpcenter oxå , SJÄLV!!!! eller nåja Snusmusen ska ju med så klart men han ligger ju där man lägger honom till skillnad från sina systrar.

I morgon kommer min goa kollega äntligen och hälsar på.* Längtar* På eftermiddagen kommer Mallas klasskamrat A hit och hälsar på, Han är nog det sötaste som har skapats. Jag är helt såld på den killen! Som väl är gillar Malla oxå honom så jag hoppas han kommer hit ofta *s*

Lördag är det bröllopet som ståndar! Ska bli kul! Söta rara lilla A ska vara tärna till sin bästa kompis! Det ska bli så kul att se, "småtöserna" har ju alltid varit med känns det som och nu är Söta rara lilla A gift med min bror sen ett drygt år tillbaka och dessutom mamma åt fasters prinsessa, och nu ska även J gifta sig, vi får hoppas att det blir en liten bebbe där oxå snart! *glad*

Söndag är det föräldrar träff med Decembermammorna, dvs de mammor som jag träffat regelbundet under 5 år! 5 mammor till numera 5 åriga decemberbebisar! Inte så mkt bebisar över dem längre men gud vad vi har haft kul genom åren! *tycker om*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!