Carrålajn hade listat denna lista på sin blogg

och det fick ju jag med göra då *s*

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?

**2st


Vilken svordom använder du mest?

**Fan
Äger du en Ipod?

Nope, men en superbra telefon Sony Walkman!


Vilken tid är din väckarklocka inställdpå?

**Vardagar 06:15


Hur många resväskor ägerdu?

**Tre


Använder du flip flops även när detär kallt ute?

**nej men det händer att jag traskar iväg i mina inne skor


Var köper du dina matvarorifrån?

**Ica och Bilema

Skulle du hellre ta bilden än att vara med påbilden?

**Jag fotograferar gärna
Vilken var den senaste filmen du såg?

**Hmmm minns knappt... Eller nej det var Narnia med barnen.


Har någon av dina vänner barn?

**Ja, de flesta faktiskt


Om du vann på lotto, vad är det förstadu skulle köpa?

**En ny båt till min älskade J
Har någon någonsin kallat dig lat?

**Det har någon säkert....


Tar du medicin för att hjälpa dig somna snabbare?

**Nej


Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?

**Rod Stewart


Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk?

**Vanlig mjölk, Minst en liter om dagen dock lätt
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?

**Ja! Men det är en hemlis
När var senast någon stötte på dig?

**Häromdagen på Ica....
Vad åt du till middag?

**Vi hade Tacos
Använder du huvtröjor?

**Japp,
Kan du vissla?

**Nope
Har du någonsin deltagit i endemonstration?

**Nej inte ofta
Vem var den senaste som ringde dig?

**Pia


Vilken är din favoritattraktion på ett nöjesfält?

**Gärna berg och dalbana!
Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?

**Med all säkerhet.. framför allt på jobb!

Vilket riktnummersområde befinner du dig i?

**0435
Tittade du på tecknat när du varliten?

**Ja - Jag älskar disney
Hur stort är ditt närmsta köpcentrum?

**FAmilia .... det är ganska stort men hur stort??
Hur många syskon har du?

**En go bror
Är du blyg inför det motsattakönet?

**Hmm ibland...
Vilken film kan du alla replikerna till?

**Top gun kunde jag förr i all fall!


Äger du några band-t-shirts?

**Hmm inte band men det ligger nog en Ulf Lundell tröja någonstans här..
När flög du senast?

**I maj i fjol
Hur många stolar står runt dittköksbord?

**8

Läser du för skojs skull?

**Jag är periodare..
Pratar du några andra språk?

**Engelska

Diskar du din egen disk?

**Ja... men nu mera med DISKMASKIN
Har du gråtit offentligt?

**Oja... framför allt när jag blir riktigt arg...!


Har du en stationär dator eller en laptop?

**Stationär
Försöker du alltid lära dig nya saker?

**För det mesta men ibland är jag lat...


Vill du ha några tatueringar ellerpiercingar?

**Nope är nöjd utan
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?

**Ja, eller spelar ingen roll
Kan du kasta macka?

**Nej!


Har du någonsin varit påJamaica?

**Nej, inte än!


Vem har du med på BIOn?

**Vänner, maken, barnen, syrran!


Vem var din favoritlärare?

Hmm minns faktiskt bara en bra på gymnasiet min klassföreståndare Babbsan.. och historiamajen... Winberg något...
Vad har du för väder?

**Grått typiskt Skånskt vinterväder!

Skulle du någonsin kunna tänka dig att dejtanågon med mycket tatueringar?

**Nej då jag är nöjd med maken!


Har du en blogg?

**Givetvis!


Vilket var ditt favoritämne i gymnasiet?

**Svenska, historia.... borde varit matte med tanke på att jag gick natur/teknisk...


Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?

**Humor, glädje, ärlighet...omtänksamhet...


Har du någonsin blivit attraherad av en oattraktiv?

**Que?
När sov du senast på golvet?

**Hmm sist vi över hos vänner kanske?
Vilken är din favoritdrink?

**Gin och tonic - klassisk och god!
Gillar du din boende situation?

**Oja jag älskar att bo här!


Hur många timmar måste du sova för attkunna fungera?

**Minst 7 men de måste inte vara i sträck... kan sova 2 timmar i stöten bara det blir minst 7/24


Äter du frukost dagligen?

**Japp!


Är dina dagar fullbokade och stressiga?
**Blandat ibland är det lugnt och ibland över öronen... oftast det sista
Hamnade du ofta i trubbel för att du pratade under lektionerna?

**Va ... jag?? pratar ???
Vilken är din favoritfrukt?

**Celmentin just nu!


Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?

**Ibland


Hur gammal blir du din nästafödelsedag?

**34år!

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?

**Nääää
Tror du på liv på andra planeter?

**Varför inte?


Vem var den sista personen som gjorde dig arg?

**Lilla fröken snöflinga
Tror du att gud är en man eller kvinna?

**Ingen aning=
Vad var det senaste du åt?

**Jag tjuvade på barnens popcorn
Kommer du bäst överens med personer av sammakön eller det motsatta?

**Jag kommer inte överens m folk pga deras kön... utan personlighet! (snor Carolines utsökta svar!)


Hur valde dina föräldrar dittnamn?

**Vet inte, Vet att min pappa gillade mitt andra namn.....
Gillar du senap?

**Nej

Vad säger du till dig själv när allt blirsvårt?

**Jesus christ superstar....


Skulle du någonsin hoppa fallskärm?

**Inte en chans
Sover du på sida, mage eller rygg?

**mage...


Har du någonsin köpt något från ebay?

**Nej


Tycker du om att krama folk?

**Ja, !


Skulle du säga att du är trendig?

**När det passar mig... väljer ofta efter vad jag gillar oavsett om det är trend..
Äger du en digitalkamera?

**Japp!


Om någon som du inte var intresserad av bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera?

**Säga att jag inte är intresserad av att dejta.

Vilken är din favoritkaraktär i starwars?

**Har alrig sett och kommer aldrig att se starwars så jag MEGApassar här!


Stör det dig om någon säger att de ska ringa, men inte gör det?

**Nä sällan ... det har kanske kommit något emellan.
Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta?

**När barn far illa
Tycker du att du är attraktiv?

**Ja! i alla fall i vårt nedsläkta sovrum *s*


Vad är du allergisk mot?

**Avundsjuka


Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förpliktelser?

**Helt okej.. kan vara riktigt bra...


Får du dåligt samvete efter att du ätit kött

**Nej!

Om du hade varit född av motsatt kön, vad haded u hetat?
**Ingen aning.... Conny kanske som brossan heter
Vill du ha helt mörkt när du sover!???
**Ja tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!