Melodifestalens resultat

Efter rejäl genomlyssning av alla melodifestivallåtarna så blir resultatet så här på lördag om jag får bestämma.

Vi tar det bakifrån

10
Sebastian

9
Måns Zelmerlöv

8
Anna Book

7
Tommy Nilsson

6
Sonja Alden

5
Sanna Nielsen

4
The Ark

3
Sarah DAwn Finer

2
Andreas Johnson

1
Marie Lindberg


Ju mer jag lyssnar på skolfröken desto mer säker blir jag på att den låten är kanon!!!
Den har bara fastnat så mkt.Dessutom är det sååå skönt med en artist som inte har halva inne sen innan...


Sen har jag en del låtar som jag hade velat ha med i festivalen...
Magnus Carlssons låt är skön, likson Uno och Irmas "Godmorgon", jag har alltid varit svag för Uno.
Jag har nu roat mig med att lägga över dem på min mp3 spelare i telefonen...
Tjipp


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mmmm, jag har nog aldrig varit så hot på schlagerfinalen som just detta år...MEN så är ju minst två utav mina favoriter med i år! Ja...mina favvisar är kristallklart The Ark och störtsköne Sebastian!!! Liksom du gillar jag Uno skarpt, men...jag tror stenhårt på Ola Salo å gänget!
JAg bänkar mej i morgon...kl 20...

Kramisen!

2007-03-08 @ 21:24:14
Postat av: Caroline

Ohoh...det var JAG som lade kommentaren!!

2007-03-08 @ 21:25:01
URL: http://lillymarlen.blogg.se
Postat av: Caroline

Kolla denna på youtube...OBS! INGA barn i närheten!!! http://www.youtube.com/watch?v=C9gYuUxqkZU

2007-03-08 @ 21:30:13
URL: http://lillymarlen.blogg.se
Postat av: Mill@n från Aff

Tommy rules! Många bra, lugna låtar med inklusive Maries, så det blir hårt. Uno är en favorit här med men han har gjort bättre låtar än den lite trallvänliga som han tävlade med.
Imorgon blir en högtidstund!
Kram

2007-03-09 @ 08:23:12
URL: http://trexc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!