Hemska Otäcka Skräckungar

image223
Igår var då den efterlängtade(?) höstfesten för att fira Mallas ffödelsdag 3 månader försent. Allt avlöpte bra får jag väl säga, mamman är i liv, barnen hade kul och hemmet är inte fullständigt upp och ner vänt. Vi lekte inne, vi lekte ute, Vi åt korv och Vi åt glass. Godis plockades i godisträdet ute på gården. Klockan 21 åkte de sista hem, då slocknade Fröken Snöflinga på studs och Malla tog en dusch för att sen stupa i säng. Mamman följde barnen ganska snart :-)
 Fru Underbar och Go ska byta namn till Fru Hemsk och Elak då hon lyckades, till alla ungarnas förtjusning, skrämma skiten av mig genom att sticka in huvudet i genom köksfönstret och säga BUuuu till mig när jag inte var speciellt beredd på det. Men som jag sa till henne.... hämnden är ljuv.... och hämden kommer när man minst anar det *s*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!