Livet leker

På måndag börjar etapp 3 av bygget. Gillar det. Byggpojkarna invaderar huset och börjar riva i det gamla köket och det andra rummet, därefter följer vår blivande hall. Spännande. Med lite tur är allt klart till jul, men jag hopas inte på allt för mkt.
Annars har jag ju börjat jobba, eller rättare sagt Jag och Snusmusen har börjat jobba, det har gått jätte bra.Det är kul att träffa lite folk och dessutom är det kul att höra/se vad som händer i förvaltningen.Två fömiddagar per vecka är lite lagom si så där.

Här hemma har jag fått städat över rejält och det får mig att må bra. Ja jag är nöjd med livet just nu. har ävlderns bästa barn och man och många goa vänner runt omkring mig.Gosig familj och trevligheter att se framemot får mig att bli lycklig.

Bloggen ligger jag nog lite lågt med just nu. det händer för mkt annat. Tjipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!