Morgonhumör

VIssa mornar är inte mitt humör så trevligt. Idag är en sådan morgon. När vanligtvis söta rara barn förvandlas till otäcka bångstyriga barn vaknar mitt dåliga morgonhumör. Varför kan helt plötsligt inte en 6 åring klä sig, varför tror en 7åring att man kan gå i skolan med okammat hår. Varför tror helt plötsligt 6 åringen att hon inte behöver äta den enda stackars mackan hon har framför sig. Varför gömmer 7 åringen sin 6 åriga systers tandborste´..... arghhhhhhhhhhhhhhh skriker mamman....
Idag förtjänar de inte att heta Malla Ankarkrona och Fröken Snöflinga.... Och Älskade J han har blivit förvandlad till något han med, för precis innan han slog igen dörren när de skulle köra så säger han med lite ljuv stämma: " Jo du älskling, jag jobbar över idag, jag har ju den där anhörigträffen idag"
Hrrrmmmfffpppppp Konstigt man har morgon humör....
Gud så skönt att kunna skylla allt på några andra när man är på dåligt humör.

Jag ska fundera på nya namn till dem under dagen.

Förresten om ni undrar så har Snusmusen kvar sitt namn, i alla fall än så länge.

Kommentarer
Postat av: gissa de du...

Men gumman då, är inte familjen snäll mot dig? Ska kompisen komma hem och leka med dig, jag kan hjälpa dig med namnen.
Allt blir bättre nu när du och lilleman är själv hemma, njut nu innan de små trollen kommer hem igen.
Kram kram kram.....

2007-11-06 @ 07:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!