Sorgetid

Jag sörjer
Jag borde tända ett ljud för min myss bortgångna torktumlare. Den dog för tio minuter sen. Det är en sorg vill jag lova. Älskade J har blivit berordrad att köra raka vägen till närmaste butik som säljer torktumlare. Fatta att den är död. Jag kan inte förstå att den kan dö av lite tvätt så där. Borde inte en maskin hålla mer än 7 år, med daglig körning, både en och två maskiner?
Borde inte jag hänga den våta tvätten istället för att blogga om den? Borde inte jag kolla på nätet efter något bra erbjudande? Borde inte jag göra något annat??? Joooo alldeles säkert. Jag bara måste sörja lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!