Stampat jordgolv, istappar och ont i halsen

Rubriken ovan skulle kunna sammanfatta vad som händer just nu. Om vi ska börja med det negativa så har jag ont i halsen, rejält ont i halsen även om det stundtals faktiskt går att svälja,, ska vi se det positiva med  det halsonda så kunde det varit kräksjuka istället och då hade det varit synd om mig mycket. Nu är det bara lite synd om mig.

Istappar, ja det är 8 minusgrader ute och eftersom vi har stampat jordgolv lite här och var i huset just nu innebär det att kylan tar sig in över allt. isch så kallt.  Stampat jordgov ska vi och för sig förhoppningsvis bara ha idag oxå sen hoppas jag ha ett stampat jordgolv som är tääckt av frigolit isolering ett par dagar för att under nästa veck ha ett golv med betong.image235

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hehehe...jag ser att fru Asplund har täckt ett fönster. Då blidde det som du ville?? ;o)

2007-11-28 @ 12:30:46
Postat av: Karolina

Gösses, vad gör ni med huset :)
Det blir säkert bra när det är färdigt, men just nu ser det lite povert ut!!!!
Som svar på din fråga så är jag inte kvar på bilverkstaden utan har...(läs i bloggen förresten :) )
KRAM!

2007-11-29 @ 10:57:01
URL: http://river.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!