Dagens länk

Tänkte börja med något nytt. Kul va? Jo jag känner att jag har ett oemotståndligt behov av att dela med mig av mitt stora länkförråd (obs detta skall läsas med mycket ironi) Men jag tänkte börja med det i alla fall.

Så dagens länk blir:¨

http://www.imdb.com

Detta är en oumbärlig länk för de som då och då sitter tvärsäkert i soffan och säger: du vet den där skådisen som var med i den och den filmen, och ens respektive säger, nääää den har aldrig varit med där... och man själv är tvärbombis. Då går man hit och kollar och sen lägrar sig åter friden i hemmet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!