Glitter och Glamour

Snöflingan och Malla Ankarkrona älskar allt som glittrar, ju mer det glittrar desto bättre är det. Oavsett vad det är som glittrar så väljer de det för det som inte glittrar
I går pysslade vi, med glitter... jag har nu ett glittrigt handfat, ett glittrigt köksbord, tre glittriga köksstolar en glittrig son och en dammsugare som är fylld med glitter*s*.
Jag är inte så förtjust i glitter som mina söta prinsessor, jag är mer inne på det här med Glamour.  Jag tror alla har en tv-serie de försöker följa som de egentligen skäms för att erkänna att de ser på¨(jag vill att det ska vara så, så det inte bara är jag ) I vilket fall som så har ju jag detta, jag följer gärna glamour och har gjort i många år.  Snälla berätta nu inte detta för någon! :-)

image187
image188

Kommentarer
Postat av: Karolina

Tack för ett gott glitterskratt. Tänk att sådär har vi det aaaaaaaaldrig hemma (nä, nu ljuger jag massor :) )

2007-10-09 @ 13:56:32
URL: http://river.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!