Skåpsrengörning

Om nu folk tycker jag har så välstädat *asg* så får jag väl upprätthålla den bilden. Så idag har jag och Snusmusen storstädat köksskåpen sen klockan 0530 då någon valde att gå upp.
 Nä skämt åsido jag städar ju då inte för någon annans skull utan för min egen. jag mår bra när det är i ordning i skåp och lådor dessutom är det lättare att hålla i ordning sen om man har en bra grund ordning. Det största knepet av allt, sortera bort allt som inte används och bara står och tar plats, ju mer utrymme man har desto tommare ska det vara i lådor och skåp. Försöker lära mig att inte ha ett lager av allt som kan tänkas finnas. Är på god väg.  Sorterade bland annat ut en massa konstiga kryddor med bäst före datum år 2003 och tidigare.
Har sprayat ugnen med något rengörningsmedel och ska snart kasta mig över den och skura.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!