Bloggar+Kändisar= Kändisbloggar

Jag är ju kändiskåt som många av  er säkert vet, jag gillar kändisar helt enkelt, jag vill inte vara en för allt ivärlden men det är rätt kul att hålla koll på skvallret, nu har min svåger med kompisar tyvärr fördärvat lite av nöjet för mig genom att få mig att förstå att det är inte så spännande med kändisar egentligen, det är liksom inte lika spännande när man väl lär känna en kändis på riktigt på något vis.... Sabotörer *s*
Näää nu var det ju inte det som det här skulle handla om huruvdia jag är kåt på kändisar eller ej, Utan detta skulle handla om att jag gillar ju att surfa runt och läsa bloggar, dels mina vänner bloggar men även ett antal "kändisar"s bloggar.
En stor favorit är då:   http://www.magnusuggla.nu/  Träffsäkert och roligt. 
En annan favvis är  http://www.babben.com/babbel.php  Helt underbar och väldigt aktuell just nu! Dessutom måste man bara läsa den emd gotländsk dialekt...

Har du någon kändis blogg på G som du vill dela med dig av så tar jag taksamt emot förslag,
Tjipp

Stört skön helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Hahaha! Du ÄR den mest kändiskåta jag vet! *S*
KRam C

2007-09-13 @ 22:04:11
URL: http://lillymarlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!