Kära lillebror

Min lillebror har gått under namnet min söta Lillebror han har precis bytt namn till Herr otäcka Lillebror. Man får de namn man förtjänar här på bloggen.

Ska faktikst hälsa på den otäcka lilla brodern idag på hans jobb www.bjarhus.se Vi handlar allt vårt kött och våra grönsaker där, närodlat och kravodlat. Tror vi alla måste hjälpa till att tänka på vår miljö och vad vi äter och hur vi äter. Sen träffar jag dessutom Den otäcka lillebrodern när jag är där oxå, det är ju lite trevligt i alla fall. Trots allt.

Mc Donalds...hmmmpf...
image149

Kommentarer
Postat av: larsson

hahah myyysigt

2007-09-14 @ 08:07:53
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: Conny

Min kära syster
påstår att jag jobbar
på en gårdsbutik vilket
är en ren lögn jag jobbar på lidl och det är där hon handlar all sin mat ( förklarar att man
bonnar på Mc D )

2007-09-14 @ 11:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!