Middagsbekymmer

Jag tycker det är svårt att komma på kul ochg varierad mat att ha till middag. Jag är för de som inte känner mig, en novis i köket, desstuom en ganska feg sådan. Jag vågar mig inte på några konstiga rätter. Jag är glad för husmanskost men skulle vilja våga prova mera. Nåväl förra veckan så bestod middagran av allt i från kalops till köttsoppa. I helgen hade vi fläskfile med kantarell och bacon rörö ena dagen och den andra hade vi fisk potatis och romsås.
idag blir det något så simpelt som ugnsbakad korv  med potatismos. Ge mig  gärna tips och ideer på lättlagad mat. som passar alla i familjen.
image144
Kalopsförberedelser förra veckan

Kommentarer
Postat av: sandra

verkar inte som om du har bekymmer att hitat på mat iaf :) hemma hos mig blir det makaroner och falukorv varje dag.. hehe

2007-09-10 @ 09:12:27
URL: http://www.bestick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!