Pärlplattor

Vilket oerhört tråkigt och tidsslukande arbete det är att lägga pärlplattor. Barnen finner det dock kul, jag har med andra ord offrat mig, när jag nästan är färdig med min stora kvadrat, varje varv med olika färger, mycket vackert, så ska Fröken Snöflinga BARA sträcka sig över min pärlplatta och ta något och vips var den inte en nästan färdigt stor kvadratisk pärlplatta utan en pärlplatta med nästan inga pärlor och de som är där är i en faslig röra.... Behöver jag säga något mera? Nä tror inte det heller...
image151

Det finns förresten en klubb för pärlplatteintresserade http://d1369335.u39.surftown.se/




En sak till.... vi har pärlor över allt på golvet oxå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!