Jag trodde det skulle vara värre...

Fullständigt seriöst trodde jag att det skulle vara värre i musklerna idag än vad det är. Jag har träningsvärk i muskler som jag itne hade tippat skulle göra ont. Magmusklerna är de som ömmar lite.  Men träningsvärk är ju egentligen av godo eller hur??? Ni hör att jag försöker sporra mig själv. Om man har ont innebäör det ju faktiskt att man har muskler och inte bara fett. Nåja idag har det blivit en runda och jag hoppas att jag kan gå en liten runda till i kväll, med tanke på vädret så ska det nog itne vara för svårt att motivera sig. En annan sporre jag har är min stegräknare, försöker komma upp i mins 9000 steg per dag... De dagar jag är ute och går så kommer jag lätt upp idet men det är värre de dagar jag itne kommer ut. Men denna veckan har det varit ganska okej, Måndag och onsdag var dagar med färre steg, tisdag orienterade jag och då blev det upp mot 14000  varav många i backe, i går var det strax över 12000 och idag har jag redan nu kl 09 passerat 4000 så idag ska det inte vara några problem, sen har jag planerat in två rundor orientering i helgen, en dag själv och en dag med barnen så då ska det inte heller vara några problem.

Kommentarer
Postat av: Karolina

Hihi, så tänker jag med min onda rumpa också...att då måste det finnas muskler där, och då finns det hopp om att omforma päronrumpan till en äppelrumpa :)
Trodde också jag skulle haft ondare, men lite ont i magen och massor av ont i rumpan...men annars är det toppen med kroppen. I morgon skall jag ut och cykla igen!!!!
Kul att du också använder dig av en stegräknare...visst är det sporrande :)
Jag har iofs fallit i mitt stegräknande. Kring jul låg jag på 10000 steg per dag, nu är det 8000 ungefär...behöver sporra mig!

2008-04-18 @ 16:00:20
URL: http://river.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!