Legimitation

Idag var jag på Bolaget Ölförrådet är tomt och en helg med fint väder innebär att min kära make vill ha öl, man blir ju törstig när man jobbar. Som den snälla fru jag är så tog jag på mig och körde till Bolaget i Perstorp. Där jobbvar en mycket behglig kvinna. Denna behagliga kvinna hade den goda smaken att be mig om legimitation *s*  Tänk att hon trodde att jag var 20. Vilken underbar människa detta är. Hon har god syn förstår jag.....


förresten minns ni den där sketchen som handlar om att visa sin legmitation,..... jag minns inte vem som gjorde den ? Nån som minns och vet vilken jag menar??


förresten TAck du underbara kvinna på bolaget  som räddade min dag!

Kommentarer
Postat av: Hilda

Man får bara tacka och ta emot. För några veckor sedan skulle jag på en konstutsätllning , damen i kassan förklatrade att det var gratis för ungdomar att gå in. Jag var glad hela helgen, men funderade givetvis på om hon var i behov av glasögon ;)
Ha en härlig helg!!!!

2008-04-19 @ 11:26:24
URL: http://hildazheaven.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!