Morgon IGEN?

Hur kommer det sig att känns som om det är vardagsmorgon jämt. Var gång klockan ringer så känns det som om det var aldeles nyss den ringde. Hur kan det vara så svårt att stiga upp. Numera Snooozas det både en och två gånger. Snart ska jag väcka resten av La Familia. Malla och Snöflingas väckarklocka brukar ringa om ett par minuter men man får ändå peppa dem lite så de kommer ur sängen.
Det är underbart väder ute och dagen ser lovande ut. Ett par timmars jobb, en lång prommenix och sen ska försöka putsa fönster för det är ju f*n vad de ser ut.
Ha en bra dag alla bloggläsare!

Kommentarer
Postat av: Petra

Hej! Jag var inne och kikade lite på din blogg. Jag tänkte vara artig och lämna ett avtryck efter mig. :) Ha en fortsatt trevlig kväll! Snart kommer måndagen...

2008-04-27 @ 22:18:22
URL: http://www.petra79.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!