Nykär

Undras flundra hur många gånger man kan bli kär i samma man. Jag har en sån tur, jag inser det ofta men visar det för sällan tror jag. Jag älskar min söta man så ofantligt. Det slog på lite så där just nu när jag sitter här och lyssnar på Rod Stewart och minns sommarens konsert. Älskade J har allt det där som gör mig så lycklig, och det är så häftigt att efter snart 10 år tillsammans fortfarande känna pirret i magen när jag tänker på honom. Visst har vi väl oxå våra stunder... men de är så få och försummbara att allt det andra överväger. Det enda som just nu är lite synd är att vi har lite för mkt som kommer emellan för att vi ska få tid för oss själva!

Älskar dig J!

image324

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej!

Nu börjar jag oxå blogga:-)
Visst är det härligt när man återupptäcker den man älskar?Vad mysigt ni verkar ha det!
Välkommen in och kika!

2008-04-07 @ 09:40:52
URL: http://vikingjoddlare.blogspot.com/
Postat av: Harriette

Härligt att läsa att ni har det så bra.Visst blir man glad att det fortfarande kan pirra till i magen fast man har varit ihop i många år.Ha det så gött.Kram Harriette

2008-04-08 @ 20:48:47
Postat av: Caroline

Ni är magiska tillsammans vännen, magiska!

Puss på sej!

2008-04-09 @ 17:36:43
URL: http://lillymarlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!