Årskrönika Maj 2008

Bildtexter för Maj kommer senare

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag säljer ett supersnyggt festlinne från asos ta en titt, kanske något att ha till nyår? Säljes pga den var för liten för mig, tyvärr

Bild finns på länken, där står även hur du kan kontakta mig! :)



http://buyorsell.blogg.se/2008/november/fest-halterneck-linne-fran-asos.html#comment

2008-12-26 @ 18:32:13
Postat av: Mia

Hej Lindan!

Jag har valt kortet på dig när du badar som min favvis..varför?Jo, därför inte en dag äldre som jag minns dig-du ger mig länk till mitt förflutna och vi hade hemskt roligt som söta tonåringar med span på framtiden;-)



En Spotify in bjudan tack;-)

Hoppas ni får ett fint 2009.

kramar från Wien

2008-12-29 @ 12:15:48
URL: http://www.vikingjoddlare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!