En konversation om tomten

Jag: Har du varit snäll så tomten kommer?
FP: Ja, det är julafton om två paket
Jag: Om två paket? Om två dagar menar du?
FP: Nej, om två paket i min kalender sen är det då man får ta de stora paketen och då är det julafton.
Jag:- Jaha, du menar så, jo det är nog rätt.
FP:- Pappa har inte varit snäll.
Jag:- Har han inte det?
FP: - Nej, han doppat mormor i badkaret.
Jag: Dolt fniss
FP:- Mamma har inte heller varit snäll och har doppat Astrid.
Jag: - Astrid?
FP: - Min kompis.
Jag - Jo Astrid din kompis men har mamma doppat henne i badkaret?
FP: - Ja hon hade inte heller varit snäll.
Jag: Astrid?
FP: Ja, ingen är snäll mer än Fasters Prinsessa, Tomten kommer nog med alla klappar till mig.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Fniss... Här har tomten mycket pengar som kan köpa Nintendo DS ,fast det kanske han inte har för han köper ju paket till hela världen.



Det anser Ludvig filosofen.

2008-12-22 @ 20:18:06
Postat av: Mia

och det var jag som skrev förra inlägget:)

2008-12-22 @ 20:19:31
URL: http://miloa.wordpress.com.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!