Gympauppvisning

Idag står det gympauppvisning för Snöflingan. Ska bli jättekul att se vad de lärt sig under terminen. Älskade J är och fiskar och vi  andra går här hemma och skrotar.
Malla och Snöflingan laddar inför eftermiddagens uppvisning genom att spela Sims2. De har inte av olika anledningar fått spela på väldigt länge att idag ska de få sitta hela förmiddagen.
Snusmusen går på avgiftning från filmen Bilar och ser på Hitta Nemo istället... Det går så där med avvänjningen... han har nog lite abstinens, vad ska vi annars skylla det dåliga humöret på??? Men för att inte hans humör ska gå itaket totalt så har han laddat upp i soffan med 5 Bilar som han kan pilla med samtidigt som han ser på Nemo...

Själv packar jag Tradera paket. Har rensat i gardroberna här hemma och har nu skickat iväg totalt 28 paket med kläder till lyckliga vinnare.  Ska ge mig i kast med att fotografera en hög till med kläder och lägga upp. Gott för min kassa och gott för de som får fynd. De kläder jag ej säljer på Tradera lämnas på loppis eller liknande. Fast det är klart, då vi väntar tillökning från två håll så packar jag undan det som kan tänkas bli "ärvekläder".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!