Min älskade Snöflinga 7 år


För 7 år sen hade jag inte ens fått första värken och ändå är min Snöflinga född om 2 timmar ...(fast för 7 år sen)
Min älskade unge som är en drömmare, med stort hjärta och en omtänksamhet som få, bestämd med mycket vilja. Har just nu svårt att hitta sig själv och letar förbrilt efter vem hon är. Underbart snäll och rar. Älskar henne så....
GRattis min söta Fröken Snöflinga.

Ska alldeles snart gå upp och väcka henne med skönsång och frukost på sängen, därefter följer kalas med hela släkten!

Kommentarer
Postat av: Trebarnsmamman

Supergrattis från nästan-nättvillingen stora J med familj!

2008-12-27 @ 08:40:25
URL: http://blogg.trebarnsmamman.se
Postat av: Wimans

Grattis goa Snöflingan! Hoppas du får en superhärlig födelsedag! Kram från Wimans :o)

2008-12-27 @ 11:35:49
Postat av: Mia

Grattis till 7 åringen.

Hoppas att hon får en bra dag!

2008-12-27 @ 13:31:02
URL: http://miloa.wordpress.com.
Postat av: Pernilla

Var det inte med snöflingan som du drömde att du hade värkar och stoppade dem i en burk ????

GRATTIS till stora sjuåringen...

KOmmer du ihåg när vi var på badet i perstorp och bilstolen välte med henne i ?

Det var sist vi träffades det !!!

Nåt måste göras !!

2008-12-27 @ 22:38:59
URL: http://www.minimi05.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!