Morgontrötthet

Sista arbetsdagen innan jul... Idag ska jag sitta med på nämnden hela eftermiddagen, vad ska jag säga mer än lärorikt hoppas jag....
Annars är jag sliten, var på ett sent möte i går och var inte hemma förrän kl 22. Sen tror jag man känner av att man snart ska ha en lite´längre ledighet och det gör att man känner sig extra trött.
Malla var hemma med Älskade J i går, ont i hela kroppen och allmänt sliten, ingen större feber men trött så vansinnigt trött. Men idag är hon lite mer pigg och efter viss övertalning om julpyssel i skolan så var nog allt lite lättare. Jag börjar lite senare idag så jag kör dem till skolan. De hinner se julkalendern och ta det lite lugnare vid frukosten. Skönt.

Tror jag har koll på alla julklapparna, har några enstaka kvar att köpa, samt någon liten födelsdagspresent till Snöflingan som snart snart blir 7 år!

Nu ser vi framemot jullovet.. snart snart kan vi gå i morgonrock en hel dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!