Så var första helgen nästan över

Och det känns ganska trist tycker jag.... jag gillar ju mitt jobb men vem gillar inte att vara ledig mera ? Här har kvällproceduren börjat med läsning och läggning av alla trollen som de senaste dagarna varit upp betydligt längre än vanligt. Vi räknar med en lång läggning ikväll med andra ord.
Alla har sina böcker som ska läsas, Snusmusen läser Mamma Mu, Snöflingan: LasseMajas dektektiv byrå och Malla läser nog mysteriet på Drakberget eller om det är någotn bok om Ponnyn Teddy.
I morgon ska de alla vara uppe, påklädda och vakna till kl 08:00 då älskade J ska köra hem dem till mina föräldrar.
Sen ska de stanna där tills på tisdag eftersom vi ska jobba båda dagarna, sen är det ny ledighet, två dagar för mig och sen är det långhelg igen. Älskade J har lång helg redan nu på onsdag.
Det är skönt att vara ledig, sen dröjer det ju ett par månader tills nästa ledighet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!