Hur kan det komma sig...

Jag förstår mig ICKE på tiden. Måndag till fredag middag segar sig tiden fram ochallt går så långsamt så... och sen vips så kommer helgen och då startar tidsmaskinen och helgen bara schvissar förbi. Denna helgen var inget undantag. VI har i helgen försökt återställa trädgården efter byggarnas framfart, städat över här inne, fattar inte hur mkt damm det kan skapas under ett bygge, jag dammtorkar och jag dammtorkar och ändå så vips två timmar senare så syns det inte att dammtrasan varit framme. Vidare så har vi givetvis sett första deltvälningen av Melodifestivalen. Inga direkta favoriter, Den jag gillade bäst var  Michael Michailoff - That's Love . Men jag är visst inte som resten av svenska folket... med andra ord. Han gick inte vidare.
Av helgen återstår nu endast ett kapitel av Sune samt en Nicke Nyfiken bok.
Ny vecka i morgon, inskolning av Snusmusen hos Mamma Dag (Tack K-line) Bad på eftermiddagen med Liten Otäck Border och Fasters Prinsessa. Tisdag frilutsdag med Malla och Snöflingan, Onsdag jobb om inskolningen fungerar.. Torsdag fyller Farmorn år så då ska man dit och fredag.... ja då hoppas jag på en ny trappa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!