Jo.... vi lever.....

Har haft fullt upp ett tag. Men vi lever. Ligger  hjälplöst efter i bloggen men jag ska genom lite samlade bilder  från den senaste månadens händelser försöka uppdatera lite.

Först ut är min älskade svägerska Rara Söta A. Jag tror hon kommer älska mig efter denna bilden.
image248

Därefter följer ett kort på liten otäck bror. Han är lika fin,  så jag är lika övertygad om att de kommer att tycka om mig mycket. Vi hade en rolig "lillejulaftonskväll" hemma hos mina föräldrar.image249

Tomten kom givetvis på besök, fast än det var en dag för tidigt.
image250
image251image252

Fasters prinsessa var trött och hostig denna dag, trots det charmar hon oss alla

Till sist från denna dagen vill jag bjuda på två helt olika mannekänger.... de spelar liksom inte i samma liga... men ändock hade vi kul !
image253

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!