O-ringen/Femdagars Ett Shoppingparadis?

Efter att ha spenderat en stund i ett tält med orienteringsprylar och allehanda sportprylar så här numera familjen Asplund  betydligt mera fattiga än vad vi var innan vi begav oss in i tältet.
2 nya kompasser
2 par nya skor
En träningstop
Ett par träningsunderbyxor
3 vattenflaskor
1 pannlampa
En pytteliten orienteringsskärm att hänga i bilen
Skoskavsskummgummi

Bästa köpte var nog skärmen, Älskade J svor långa verser :-)
 

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentarer
Postat av: Paia

Du min ÄLSKADE vän, Hör du glada, uppmuntrande rop på fjällen är det bara jag som hörs!!!!! Ser fram imot när du kommer till civilisationen. Kram Paia

2008-07-18 @ 21:12:59
Postat av: Annika

Vilket äventyr ni är ute på. Jag kan trösta dig med att vi har inte ett dugg bättre väder i Skåne. Regn, rusk och allmänt höstväder. Hujedamej! Måtte det bli bättre väder snart för jag är efter en endaste semestervecka innerligt trött på vädret. Jag vill bada och grilla och stråsa runt i trädgården barfota. Hur går det annars för dig och Jens. Nyfiken på senaste nytt. Vem leder nu? Stor kram, A

2008-07-18 @ 21:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!