Bloggkoll

Varje morgon kollar jag igenom mina favoritbloggar, genom åren har vissa kommt och gått, vissa stannar troget kvar, vissa flyttar och vissa borde uppdatera oftare. Ibland använder jag mig av Bloggkoll.se för att se om det uppdaterats.  Men här kommer de bloggar jag just nu kollar regelbundet.

Lillymarlen ~ En av mina goa vänninor i järngänget. ÄR dock dålig på att uppdatera i perioder. Till min stora sorg.
Trebarnsmamman ~ En kompis från AFF, vi har följt varandra sen 2001 när vi väntade våra decemberbebisar
5 Vikingar är fler än en joddlare ~ En go kompis från förr som genom åren hållt kontakten via nätet trots långa avstånd.
Trinet ~ Nyfiket följer jag mitt ex.
Junitjej ~ En härlig blogg med många fina foton.
HildazHeaven ~  Hilda skriver roligt och underhållande.

Det finns några till som jag kollar runt på men inte lika regelbundet. Men de får komma en annan dag.

Kommentarer
Postat av: Hilda

Åh jag känner mig hedrad Linda!!!

KRAM!!!

2008-06-19 @ 20:37:10
URL: http://hildazheaven.blogspot.com
Postat av: Karolina

Tack!

Ja, du Linda minns du den där sommaren för 7 år sedan när vi lärde känna varandra. Minns att vi mailade en del...och jag var såååå avis på att din mage syntes när min fortfarande var alldeles platt :)

KRAM

2008-06-22 @ 23:14:04
URL: http://blogg.trebarnsmamman.se
Postat av: Karolina

P.S. Du har stavat fel i min länk.

2008-06-22 @ 23:19:10
URL: http://blogg.trebarnsmamman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!